mandag 2. april 2012

Snart Påske :)

Da er påsken her og banker på døren hos noen og enhver. Mange har allerede tatt påskeferie og er reist til sitt påskeparadis for å ha noen flotte avslappende dager. Jeg for min del får ikke disse dagene før langfredag morgen. Da er jeg ferdig med min tørn for denne gang på arbeid, og jeg kan dra til fjells (hvis været er bra) og kose meg med mine søte små :)

Har brukt dagene før påske til en siste innspurt for å få ferdig noen bestillinger. Kan jo ikke la noen fryse på føttene i påsken, så de siste parene med strømper og sokker er nå ferdig til levering :)
Strømper etter drops-mønster
Marius-strømper

Marius-sokker


Nå skal jeg finne fram noe garn jeg har liggende og lage meg noe lett "tankelausarbeid" som jeg kan kose meg med i påsken. Kjekt med noe som ikke krever så mye konsentrasjon. Men hva det skal være vet jeg ikke akkurat nu, så det får jeg si noe om i et annet innlegg senere.

GOD PÅSKE til alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar