tirsdag 10. april 2012

Hverdag igjen

 Da var påsken over for denne gang og hverdagen er her igjen.

Jeg var ferdig med mine arbeidsøkter for denne påsken på morgenen langfredag. Da pakket jeg bagen og dro til Katterjåkk for å være sammen med ongene og Frode i campingvognen resten av påsken :)
Været var ikke det beste denne dagen, og jeg var veldig spent på hvordan det var på fjellet. Men det var bedre enn jeg trodde. Siden jeg kom nesten rett fra nattevakt, var jeg snar og finne sengen sammen med Vilde-snuppa når hun skulle sove formiddagsluren sin, som ble til ettermiddagslur i dag.

Om dagene var vi ute på tur. Frode fisket litt på isen. Vi grillet og ongene koste seg med å ake i bakkene
Været var flott, men det var litt sno rundt campingvognen som gjorde at det ble veldig kaldt der.
Vi hektet komsen bak på scooteren og kjørte fra vinden, og da var det flott og være ute og nyte været :)

Om ettermiddagene og kveldene var det stort sett avslapping med masse tente stearinlys, noe godt i glasset og strikketøyet - et par tre luer så dagens lys i løpet av disse dagene :) - før John Blund ropte og det var kveld for de fleste av oss. Får utrolig godt sovehjerte av fjell-lufta ;)

Hatt noen flotte dager på fjellet sammen med mine :) og nå er jeg klar for hverdagen igjen. 

Å kjøre scooter med pappa er stas 
                      
  
     Gøy å leke i snøen
Ut på tur, aldri sur :)

  
Å mat må man ha

... selv mens man leker i snøen :)
  
    Stor og liten koser seg med rattkjelken
Kjekt med storesøster som kan dra kjelken


Men å henge etter scooteren er det beste og morsomste :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar