tirsdag 28. august 2012

Vest til Lillemor

Line gjør ting hun ikke helt vet hva hun gjør ;)
Ja, sånn blir det når man ikke finner det man leter etter
og gjerne vil ha.

Har sett mange søte vester på blogger og i strikkebøker,
men de var liksom ikke sånn som jeg hadde sett den jeg ville ha inni hodet mitt.
- og da er det jo bare en ting å gjøre:
prøve seg fram.

Så sagt så gjort.
Garn ble kjøpt inn (for det har man jo ingenting av fra før) og jeg gikk i gang.
Og sånn ble resultatet
Ikke helt villig til å være modell for mammaen sin,
men et par bilder fikk jeg tatt :)

Ble ganske fornøyd med resultatet.
Noen ting vil jeg gjøre annerledes dersom jeg skal strikke flere,
men det er vel helt normalt.
Ting blir liksom til på veien.

Lillemor har uansett fått en vest hun kan ha utenpå 
body og ullundertøy
for å pynte klesdrakten i barnehagen litt opp.
Kanskje jeg lager en blomst å pynter den med etter hvert.

Ha en fin og kreativ uke



2 kommentarer: