torsdag 30. august 2012

Det skal ikke være mulig...

...men jeg har klart det :(

Har fått bestilling på en Marius-tunika i str 4 år.
Ingen problem. 
Strikket mange allerede, så det er jo plankekjøring.
NOT :(
Denna gangen så klarte jeg å legge opp til feil størrelse, 
6 år, 
og oppdaget ikke det før jeg hadde satt ermene på 
og ikke fikk mønsteret til å stemme. 
Nå så ergelig :(
Men jeg gidde ikke rekke opp alt for at det skal bli rett.
Jeg kjøpte heller litt mer garn,
la opp til en ny i rett størrelse denne gang,
(kontrollert mange ganger før jeg begynte å strikke)
og lager heller to siden den første nesten er ferdig.
Så aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Satser på at noen trenger den største til ei snuppelura etter hvert :)

-Line-

2 kommentarer:

  1. Alt e mulig m ditt tempo.
    Klæm, Tante:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, d gikk visst litt fort i swingene her, men det fixa seg :)

      Slett