onsdag 16. desember 2015

Suksess

Siden settet jeg skrev om i dette innlegget
falt i så god smak hos mottaker
fant jeg ut at jeg bare måtta
ha med noen til min første julemesse også.
Disse tre settene ble klar i tide.
Det gule er strikket i Drops Cotton Merino
mens de andre er i Mor Aase Ull/Bomull.
Knappene er fra Ebay.
Det lilla og hvite fikk "nye hjem" ila messedagen :)

Med bare ett igjen til neste messe,
måtte bare produksjonen fortsette.
Det resulterte i fire sett til.
Alle i Mor Aase Ull/Bomull
Ila denne messa fikk alle fem "nye hjem" :)
Dette har jeg laget på bestilling til ei venninne.
Disse to har jeg laget til gudmor sine prinsesser
...etter mora sine ønsker
De fikk dem i en liten adventspresang,
og det var bilde av to fornøyde snupper ikledd innholdet
som tikket inn på tlf utpå ettermiddagen.
Koselig :)

Nå er det nok av disse for i år,
men kan ikke garantere at det er helt stopp ;)

Ha en fin ettermiddag allihop!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar