søndag 20. desember 2015

Retro

Har det siste halvåret vært med
på bølgen av retro-kofta.
Og sluttresultatet ble disse fem.
(Har tatt nærbilde av alle bærestykkene
for at dere skal kunne se
fargekombinasjonene bedre.)
Disse tre er str Small
Denne er str Medium,
og ble en 40-årsgave til ei venninne.

Alle disse 4 er strikket i Drops Nepal.
Denne er str 6-7 år,
og er julegave til ei lita snuppe :)
Bunnfargen og stripene er i Drops Karisma,
mens mønsteret er rester av diverse Superwash.

Nå er jeg helt utslitt etter VM-finalen i Håndball.
HEIA NORGE!!!
Fin kveld til alle!

2 kommentarer:

  1. Guri, her var det mange flotte retrokofter😊. Jeg har strikket ei til meg selv, og den er i bruk både titt og ofte😀

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lisbeth!
      Jeg har ikke fått laget til meg selv ennå, men har lyst til det og - etter hvert.

      Slett