søndag 3. januar 2016

Nytt år...

...med nye muligheter :)
Jeg vet ikke helt om jeg har grepet en mulighet,
men mitt første prosjekt ut i år er
Peace-genseren fra Dale
Her er begynnelsen på en arm.
Blir ikke noe splitt på disse armene,
så jeg har startet den med
noen få omganger 1 rett og 1 vrang.
Tynt garn - tynne pinner
lange sprang - mye tvinning
= dette kommer til å ta tid!
Jeg bruker BabyUll fra Gjestal
- Hvit og Jeansblå.
Håper jeg blir ferdig en gang ila 2016.
Heldigvis slipper jeg unna monteringen :)

Vil du se bilder av hele genseren
ligger det mange flotte her.
Er dette et prosjekt
du kunne tenke deg å gi deg i kast med,
så finner du oppskriften GRATIS her :)

I morgen er det tilbake til hverdagen igjen,
Nyt resten av søndagen!


4 kommentarer:

  1. Huffameg, den følelsen der er ikke super i starten av et prosjekt. Men den kommer til å bli knallfin den der, stå på - tenk den gleden når genseren er på :) Klem fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, go'følelsen er ikke akkurat tilstede. Men kommer tid kommer råd, og jeg har goooood tid på denne. Blir sikkert mye anna strikk innimellom før denne får gleden av å varme noen. Så mye mønster at jeg må ha ro rundt meg når jeg skal strikke på dette, og det er det ikke ofte det er... Men plutselig ;)

      Slett
  2. Det blir fint... fantastisk genseren. Veldig vakre farger du bruker.
    Ha masse glede med strikke 2016. Og et riktig godt år deg og dine.
    Hilsen sender deg Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :)
      Ser ut til å bli bra med dette fargevalget. Gleden med strikkingen er alltid tilstede - selv når det er et MÅ.
      Godt Nytt År til deg og dine også!

      Slett