søndag 31. januar 2016

Kjolefin...

Det ble strikket noen kjoler
i løpet av 2015,
- 3 stk -
men ikke alle kom med her samme år.
Synes de er veldig fine,
så derfor må jeg bare poste bilder av dem
selv om det er en stund siden
de ble ferdige.

Denne kjolen har jeg strikket en versjon av tidligere,
og den falt i god smak hos eldstesnuppa mi.
Måtte derfor lage en til henne også.
Denne utgaven er i Gjesdal Baby Bomull,
og fargen er isblå.
En fantastisk fin blåfarge. Love It.
Vil du se tidligere innlegg om denne kjolen,
finner du det her,
og ønsker du mønster - finner du det her.

Til denne kjolen har jeg brukt denne oppskriften.
Har gjort noen små forandringer oppe
for å slippe unna armene.
Og for å få utringingen slik hun ville ha den
- ble det litt prøving og feiling.
Men sluttresultatet ble hun veldig fornøyd med :)
Brukte Mandarin Medi til denne.
Mønsteret på ryggen
er et smykke i seg selv.
Den er bare helt nyyyyydelig :)

Nå er det nesten bare minutter igjen
av årets første måned.
Jeg ønsker februar velkommen,
og håper den blir kreativ
både for meg og deg :)



6 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte kjoler !
    Ryggen på den kvite er som eit kunstverk.

    God februar !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ja, den er bare lækker!

      Slett
  2. Så flotte kjoler😊. Vurderer å strikke en til meg selv i år - ble litt inspirert nå😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :)
      Så bra at du fikk inspirasjon. Det gledes :)

      Slett