mandag 7. mai 2012

Konfirmasjonstid

Maimåneden er her,
og det vil si konfirmasjon for mange.

Har en noen bekjente som skal konfirmere seg,
så da er det jo bare å snurre seg rundt og lage noen telegram til konfirmanten.
Her er de tre jeg har laget så langt:
Forsiden

Inni kortet

Forsiden
(ingen tekst inni kortet)

Begge disse kortene havner hos konfirmanten Line i Trondheim
Gratulere med dagen til deg fra meg også :)

Forsiden

Inni kortet
Dette kortet skal til konfirmanten Emilie i Bodø.
Hun er datteren til min niese og skal konfirmeres til helgen.
Gratulere med dagen til deg, Emilie :)

Synes verset er så flott, så jeg bruker det masse i kortene jeg lager. 
Det sier liksom så mye med få ord.

Nå er det natta her i huset. Tili opp i morgen.
Ha en strålende konfirmasjon, og Nattinatti 
Line






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar