søndag 18. desember 2016

Småstrikk

Blir en del småstrikk gjennom året,
og siden jeg ikke har vært så flink
til å legge ut etter hvert i år,
samler jeg sammen en del her :)
Bestillte noen strykemerker av prinsesse Elsa,
så jeg måtte prøve meg på en kort og en lang lueversjon
som jeg kunne bruke det på.
Synes vel den lange ble best.
Måtte bli et par eksemplar av denne
Oops-det-er-jul-nisselue
Ønsker du oppskrift på denne, finner du den gratis her.
Både Elsa-luene og nisseluene er strikket i Drops Nepal.
Ei klompelue har det også blitt
etter ønske fra eldste arvingen.
Denne er strikket i Drops Merino Extra Fine
Lillesnuppa trengte nye panneband,
så da var det bare frem med restegarnet
og fixe den saken.
Gudmorprinsen elsker Pokemon,
så da måtte jeg bare lage et Pokemon-panneband
og legge sammen med julegaven hans.
Har strikket dette i Mandarin Naturell fra Sandnes.
Noen knappeskjerf har det også blitt gjennom året.
Disse er kjappe og strikke,
og kjekke og ha liggende på lur
når lillesnuppa skal i bursdag.
Har brukt Cream fra VikingGarn og Drop Air.
Disse slo skikkelig an på julemessa i fjor,
så da jeg hadde litt tid til overs
måtte jeg bare fixe noen sett av dem
som kunne få være med på årets julemesse.
Disse har jeg strikket i Drops CottonMerino.

Dette ble en liten kavalkade av mine småstrikkerier.
Ønsker deg en finfin dag!








2 kommentarer:

  1. Herregud Line, du e så flink�� Kjæmpeflotte strekkerier du har laget��
    -Lena F.J.-

    SvarSlett