fredag 30. desember 2016

Kjekk løsning

For en tid tilbake
bestillte jeg meg noen nøster med Drops Muskat,
for jeg tenkte at det måtte være fint
å strikke kluter av.
Og så fantes det i så maaange fine farger.
Men ikke vet jeg hvor feilen ligger,
men 100 meter holdt liksom ikke til en klut
sånn som det har gjort med andre
lignende garntyper.
Hva skulle jeg da bruke garnet til?
Med bare ett nøste av hver farge?
Løsningen min ble å sette sammen to og to farger
til små kjøkkenhåndkler.
Har enda noen nøster igjen,
så det blir noen flere av disse
- hvis det ikke kommer opp noen nye idéer
for hva jeg kan bruke de som er igjen til.

Restegarn etter klutestrikkingen med Järbo Elise
har det også blitt en del av,
og de har jeg også satt sammen til små håndkler.
Riktig så fargerike ble dem,
men det syns ikke jeg gjør noe.
Det er bare oppfriskende.

Nyt nest siste dag av 2016!

1 kommentar:

  1. Lurt å sette sammen to og to farger, da! Syns de ble fine alle sammen, jeg, enten de nå har to eller flere farger :)

    SvarSlett