onsdag 17. juli 2013

GIVE-AWAY


For å feire at jeg har hatt
50.000
besøk her inne,
drar jeg igang en GIVE-AWAY
som takk
for alle besøk :)

For å være med må du gjøre en eller flere
av følgende punkter:
1. Legge igjen en kommentar.
Gjerne med din mening om bloggen min.
2. Linke til dette innlegget på FB og/eller din egen blogg
3. Bli følger av bloggen min.
(gjelder ikke de som allerede er det) 

Totalt kan du få 3 lodd i trekningen.
( husk å skrive hvilke punkter du skal ha lodd for og 
kontaktinfoen din dersom du ikke har egen blogg)

Hva er premien denne gangen?
Det har jeg faktisk ikke bestemt helt ennå.
Kanskje jeg kan få noen tips fra dere lesere
- i form av ett ønske dersom du skulle vinne :)

Trekningen blir 31. juli 2013 etter kl 20:00

22 kommentarer:

  1. Jeg tar 2 lodd :)) ett for kommentar og ett for å bli følger. Spennende å få ønske selv da:)). Hvis jeg skulle være en heldig vinner, så ønsker jeg meg strikke/ heklegarn eller en fancy heklekrok.
    Gratulerer med så mange besøkende!

    SvarSlett
  2. Eg følge, linke og kommentere! Og ikkje minst så vente eg i spenning på kva dei fine, raudlege blomane skal tryllast fram til å bli!! (Vise til tidlegare blogg!)
    Gratulera med 50.000 besøkande!

    SvarSlett
  3. Jeg har bltt følger :) skal linke på FB :) og så skriver jeg her :)
    Dette var en spennende blog med mye fint, har ikke sett på alt men de røde blomstene er jeg spent på. Og farmengenseren var kjempefin og enda bedre ble den jo på smukkasen din.
    Deilig å se Så mange litt andeledes Marius sokker. :) Kort sakt en inspirerende hondarbeids blog
    Og masse gratulerer med 50K besøkende :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med imponerende besøkstall!
    Trekker meg 3 lodd og krysser fingrene.

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med og feirer bloggen din :)
    Jeg trekker 3 lodd.
    Jeg har fulgt bloggen en stund allerede, jeg har delt på facebook + på Google+ :) Å kommentar den er her hei hei :)

    Spennende med en premie som man ikke enda vet hva er :)

    Ønsker deg en videre fin sommer.
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Så mye flott og så kreativ og flink! Mange ønska på sia her!!!! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Glømt å sei at det va fra Ragnhild fra Lofoten ;)

      Slett
  7. Gratulerer med 50.000 besøkende! Jeg har fulgt deg lenge og synes det er morsomt å gå inn og lese bloggen din :-) Linker i tillegg til innlegget på min egen blogg jeg, så da blir det vel 3 lodd på meg.
    Skal jeg få velge premie så vil jeg gjerne ha garn, om det er strikkegarn eller heklegarn spiller ingen rolle :-)

    SvarSlett
  8. blir 2 lodd på meg. kommentar og følger av bloggen

    SvarSlett
  9. 2 lodd på meg,å gratulerer med 50000 :) deler og komenterer.

    anita-alone@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Tante trekker ett lodd, og gratulerer med "pent" besøkstall ;-) Klæm.

    SvarSlett
  11. Så gøy med høyt besøkstall!! Gratulerer :) Jeg blir med og tar to lodd. Finner alltid inspirasjon hos deg :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse med 50 000 besøkende !!!
    Vil veldig gjerne være med å ta lodd. Er alt følger av bloggen din som bestandig er koselig å komme innom. Deler på bloggen og så da blir det kanskje 3 lodd :)
    Ønsker deg en strålende helg
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  13. Så fin og inspirerende blogg du har! jeg har delt på fb, 1 stk kommentar og blitt følger :D det er 3 stk lodd.
    om jeg skulle vinne kunne jeg gjerne tenkt meg noe strikke/hekle tilbehør :D
    min blogg er: http://godteposten.blogspot.com
    rosvold568@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Kjempeflott blogg.Her var det masse fint.Flink du er......Delt på fb.

    Klem fra Inger.

    SvarSlett
  15. Jeg tar et enkelt lite lodd og krysser fingrene for at jeg har vinnerlykke! Liker bloggen din godt, jeg. Artig å se hva du lager!

    SvarSlett
  16. Gratulerer med imponerende besøkstall :)
    Stiller meg i kø sammen med alle andre som gjerne vil vinne. Kommer garantert å innom bloggen din igjen :)

    Hilsen fra Trudi
    (trudisk@frisurf.no)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 50.000 besøk :-) Da ble jeg føger nr.100 og kom med en kommentar så da ble det vel 2 lodd. Lykke til, legger deg til i blogglista mi jeg så da får jeg sett deg titt og ofte regner jeg med :-)

    SvarSlett
  18. Tre lodd i trekningen på meg :-) Deler på FB, har ingen blogg. Jeg har fulgt bloggen din lenge og finner mye fint der. Hilsen Hilde T. Husvik

    SvarSlett
  19. Alltid nye flotte prosjekter på gang :)
    Kor mange tima har du egentlig i døgnet?

    3 lodd blir d på mæ;
    1. for å kommentere på bloggen din
    2. for å dele innlegg på fecebook
    og
    3. for å følge bloggen din ;)

    Om ei lita stund har du 100 000 besøkende her inne :)

    Ha en flott kveld videre :)

    Klem

    SvarSlett
  20. Masse fint håndarbeid her, hiver meg med i trekninga!!!

    Gunn-Lissel

    SvarSlett
  21. Hær va d mye fint :) Æ e gjerne me på trekninga :)
    Linda H

    SvarSlett