søndag 6. mai 2012

Jippi!!! Ferdig med votteprosjektet

Yess!!! Der var jeg i mål med votteprosjektet mitt.
Nå er alle 26 parene med tova-votter ferdig strikket.
siste parene ;)
Bare tovingen gjenstår, men det tar jeg sånn som det passer med resten av klesvasken,
så det kommer etter hvert.
Er egentlig godt igang med den delen åsså. 
Hele 11 par er ferdig tovet.


Siden jeg nå er ferdig med strikkingen på dette prosjektet
så måtte jeg også rydde strikkeveska mi sånn at det blir plass til nye prosjekter.
Mens jeg har holdt på med vottene har jeg bare lagt oppi,
og ikke vært så flink til å ta ut etter hvert det som jeg ikke trenger.
Når jeg nå ryddet så fant jeg alle disse magebandene
Blir noen sånne når 78 nøster skal strikkes opp ;)
Noe restegarn fant jeg også...
...men jeg synes egentlig det blei lite igjen. 
Skal klare å få brukt dette til noe etter hvert.

Nå er d igang med nye ting, men fremdeles er det garnslankingen som gjelder.
Noen nye nøster har det blitt til småarbeid som jeg har innimellom,
men i hovedsak har jeg brukt av garn som jeg har liggende.

Klapper meg selv på skuldra for at jeg ikke har gått til anskaffelse
av garn til nye store prosjekter enda.
Men har veldig lyst. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg....

2 kommentarer:

  1. Jeg må si jeg er mektig imponert over votteinnsatsen din.. wow!! 26 par er MANGE par! Regner med at du har en laang vottepause nå eller?? hehe.. :) Jeg har akkurat begynt på et par votter (midt på sommeren!) innimellom andre ting. Ikke lett å la være å begynne på noe nytt, det er jo sååå mye lekkert! og masse inspirasjon på strikkesida på FB.
    Fortsatt god helg..
    Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, Kristin! Ja, det ble litt i meste laget av votter. Ska love at jeg var ganske drittlei på slutten, men hadde bestemt meg for å stå løpet ut, og det klarte jeg. Å det er vottepause her nå for en lang periode framover ;)
      Med en så dårlig sommer passer det jo perfekt å strikke votter ;)
      Nei, det er ikke lett å stå imot alt det flotte som blir lagt ut på strikkesia. Bare så vanvittig masse fint. Folk er jo så flinke og kreative at jeg blir mange ganger helt matt når jeg sitter å ser på bildene de legger ut. Og konsekvensen av det er jo at man har mange prosjekter gående samtidig... skal ikke begynne å telle, for det er altfor mange ;)
      God Helg!!!
      - Line -

      Slett