fredag 9. juni 2017

Teststrikker

I helga er det strikketreff her i byen,
og i den forbindelse har jeg teststrikket et sjal
som alle deltagerne får mønster og garn til.
Mønsteret er i to utgaver,
så du kan velge om du vil ha et rillestrikket sjal,
eller et glattstrikket sjal.
Det er Viking sitt Nordlys
som er garnvalget til sjalet.
Det rillestrikka har jeg brukt farge 927
og det glattstrikka farge 964

Siden Nordlys har så mange fine farger å velge mellom
måtte jeg bare strikke et par ekstra
...kun pga fargene :)
På dette har jeg brukt fargenr 967 
og på dette fargenr 965

Ønsker du å se flere farger og sjal
sjekk disse # på instagram
#nordlyssjal #strikkimidnattsol2017

Ha en fin helg!
Det skal jeg sammen med 117 andre strikkeglade
på strikketreffet
Strikk i Midnattsol :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar