torsdag 8. desember 2016

Klutenallergi...

eller klutedilla.
Kall det hva du vil.
Sporadisk gjennom hele året
har jeg strikket kluter.
Det er et slikt et kjekt "gå-bort-arbeid"
for jeg slipper og tenke så mye når jeg strikker disse.
Alle er strikket i flerfarget Elise fra Järbo.
Et godt garn og strikke i,
og ingen kluter blir like pga fargeskiftene.
Det er kanskje det som er med på
og holde motivasjonen oppe,
og man får sterke symptomer på omgangssyken :)
Ble 30 kluter før jeg ga meg for i år.
Disse to ble brukt i en morrogave
til ei som hadde bursdag.
Pakket pent inn i celofan
sammen med litt sjokolade og boblevann++
ble den godt mottatt av brusdags"barnet".
De resterende fikk mageband med KJØKKENKLUT,
og sendt på julemesse for salg.
og ikke alle kom hjem igjen
- faktisk bare et fåtall.
Så det blir nok flere av disse
- men ikke før i 2017 :)

Fin dag til dere alle!


1 kommentar: