søndag 11. oktober 2015

3 søte små

Har hatt et oppdrag gjennom sommeren.
En bestemor ønsket å få noe strikket
til de tre små snuppene sine.
Hun sendte meg et bilde
med hva hun tenkte.
Men jeg fikk frie tøyler med det som utgangspunkt.
Resultatet ble dette.
HjerteMynthe-skjørt til alle
Marius-genser med hjerter.
For å hente igjen bølgene og flettene i skjørtet
har jeg strikket bølger nede på bolen og ermene
og flettene i vrangborden på halsen.
Hatt.
Den har også fått bølgemønster
lik skjørt og genser.
Settene er strikket i str 4 og 6 år.
Hadde ikke nok modeller til at jeg kunne ta bilde av alle tre,
så det ble bare av det ene.
Synes det ble veldig søtt,
og jeg håper de 3 søte små som skal få dette
også blir fornøyd.
Bestemora virka i alle fall fornøyd :)

Ha en fin søndag alle gode!


8 kommentarer:

  1. Super søtt:) Dette vil nok garantert falle i smak!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lisbeth!
      Håper på det :)

      Slett
  2. Lekkert !!
    Ja dette vil nok falle i smak. Heldige små
    frøkner !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Håper på det :) Snill bestemor som fixer slike gaver til barnebarna :)

      Slett
  3. Dette oppdraget fikk et veldig fint resultat! Veldig gjennomført med at mariusgenserene også fikk bølgekant:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Birgitte!
      Var bare en idé som kom, og når oppdragsgiver var med på den så måtte det testes. Vi blei veldig fornøyd med resultatet :)

      Slett
  4. Det vil nok bli godt likt. Nydelig sett. Søt lue med bølgekant.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hilde!
      Ja, vi satser på at det faller i smak :)

      Slett