torsdag 26. mars 2015

Halsluer

Tre av luene som jeg strikket i 2014
var av denne sorten
Pixie-luer med min egen versjon på halsen.
Her er søte Johanne så snill å være modell
i nylua si :)

To av tre luer var på bestilling,
men det ble også en cerisefarget
som ble til mi egen lille snuppe.
Den glemte jeg å ta bilde av,
og nå er den så utslitt
at jeg ikke vil ta det bildet.
Men det kvalifiserte til at jeg
bare måtte strikke henne en ny
så et av mine første prosjekt i 2015
ble ei ny lue til lille snuppa.

Ønske alle ei fantastisk helg!


4 kommentarer:

  1. Supre luer med veldig god passform. Elsker dem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er superduper. Bare må ha sånne. Lillesnuppa mi elsker den også, og vil helst ha den på til enhver anledning.

      Slett
  2. De så lekre ut!Må nok på to do lista mi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er supre, så syns absolutt at du skal føye den på lista di ;)

      Slett