mandag 1. september 2014

Se min kjole...

...den er i mange farger :)
Det var et dypdykk i mitt eget mønsterarkiv
at jeg kom over mønsteret til denne kjolen.
I heftet er den avbildet som dette.
Fine farger,
men siden vi ikke har dropsforhandler her i byen
- så måtte jeg finne meg et alternativ
...for vente kunne jeg jo ikke gjøre ;)
Sånn er det bare når adrenalitet bobler over.
Derfor ble alternativet mitt Ida fra Europris
og jeg ble kjempefornøyd med resultatet :)

Ønsker du å strikke denne, eller bare oppskriften,
så finner du den her :)

Ha en fin mandag all i hop :)




4 kommentarer:

  1. Så nydelig kjole din ble!
    Tror kanskje jeg må strikke den etterhvert til Leah :)

    Ha ei flott uke - klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Det syns jeg du skal gjøre ;) ho blir helt sikkert fornøyd med den :)
      God helg :)
      Klæm

      Slett