tirsdag 29. juli 2014

Spennende

Har fått mye inspirasjon av gruppen
på Facebook.
Så det er blitt noen flere kluter på lageret mitt nå :)
Må jo bare teste ut noen av de flotte mønstrene
som Bitta Mikkelborg har laget
til sine medlemmer av gruppen.

Hun har gitt alle klutene sine et navn,
og i mønstrene gir hun en forklaring på hva navnet står for.
Det er flott layout på mønstrene hennes,
med bl.a. flotte bilder.

Alle klutene i dette innlegget er strikket i 
Bomull Sport fra Gjesdal.
Min "Symre" er i fargen Cerise nr 348.
"Ballblom" i fargen Lilla nr 343
"Bird Cherry" i fargen Rosa nr 322
og "Hjertebarnet" i fargen Mørk Lilla nr 335
(fargene kommer ikke frem 
på et skikkelig vis på bildene - dessverre)

Klute-strikking er en fin måte
å få slanket garnlageret på.
Disse klutene er strikket av garn fra mitt lager :)

Vil du la deg inspirere av Bitta´s kluter?
Da må du melde deg inn i gruppen hennes på FB!
Jeg for min del skal nå gjøre ferdig kluten "Klematis"
som er den siste hun har lagt ut på gruppen :)

Bitta har også gitt ut en hel bok med klute-mønster,
som kommer ut i slutten av august,
og den kan du bestille her :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar