fredag 24. januar 2014

Se min kjole....

Måtte strikke et til eksemplar av denne kjolen.
Fant denne fargen i en restekurv av utgåtte farger,
og falt pladask for den.
Som vanlig klarer jeg ikke å få fram fargen ordentlig på bildet,
og den er vanskelig å beskrive.
Men den minner meg litt om fargen i havet
der det er mye brevann :-)
Den er strikket i Rauma Babygarn
i fargenr 75
og str 6 mnd.
Måtte også gjøre en liten vri på bærestykket,
så den ikke ble helt lik den forrige :-)
Knappene fant jeg i knappeboksen min,
så de er gjenbruk.

Nå er helga her,
men hva jeg skal ha på pinnene i helga
har jeg ikke helt avgjort enda ;-)

Ha ei fin helg!
- Line -





7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Flott kjole og nydelig farge :)
    Regner med at du finner et eller annet å strikke på i helgen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :)
      Ja, skulle ikke være noe problem med alle planer og bestillinger ;)

      Slett