lørdag 2. november 2013

Nasjonal strikkekveld :)

Etter at vi har kost oss gjennom Bergensbanen,
Hurtigruten og Nasjonal Vedkveld,
fikk vi endelig rosinen i pølsa:
NASJONAL STRIKKEKVELD!
JIPPI!!!!
Mye fint og kreativt var vist på TV
gjennom den x antall timer lange sendingen.
(pga sykdom fikk jeg ikke med meg alt :-(
men har tatt det opp)
Men man kan jo ikke sitte og se på Strikkekveld
uten et strikkeprosjekt ;-)
...eller tre...
Dette var mitt prosjekt
som fulgte meg gjennom dagen...
..Marius-trekk til tennbrikettboksen.

Jeg har strikket dette i Lanett på pinner 2,5.
Opplegg 108 masker.
Strikket 3 omg 1 rett/1 vrang
og 38 omg rett med bunnfargen
før jeg begynte på mønsteret.
Fulgte mønsteret til denne i Marius-boka
og avsluttet med 3 omg 1 rett/1vrang.
(Mønsteret til gensrene kan også brukes)

Ha en fin lørdagskveld :-)
- Line -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar