onsdag 3. april 2013

Bursdagsgave

Det er så kjekt når mammaen til gudbarnet mitt
forteller hva gutten trenger.
Denne gangen er det ny genser,
og valget har falt på Farmen-genseren.
Orginalgarnet imponerte meg ikke i det hele tatt.
Dessuten så var det veldig tykt,
og mottaker liker ikke når klærne blir for tykke.
Derfor ble det et helt annet alternativ i garnvalget.
Sandnes Duo. Mykt og deilig.
Helt andre farger en hva oppskrifta sier også.
Gleder meg til å se resultatet.
Spennende!!!

Ha en fin kvell :)
- Line -

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger :) Ligner litt på fargene i genseren jeg nettopp er ferdig med. Gleder meg til å se den ferdig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, synes fargene var helt knall. Og jeg gleder meg til å se hvordan dem blir i strikken. Må strikke fort opp til fargeskiftet. Er jo så spennende ;)
      Bilde kommer når den er ferdig.

      Slett