fredag 22. mars 2013

Igang igjen....

Så et bilde av et teppe som jeg syntes var så fint,
at jeg bare måtte begynne på et nytt igjen.
 Dette blir nok større enn et vognteppe,
men hvor stort vet jeg ikke ennå ;)
Kommer helt an på orken.
Dette hekler jeg i  Mor Aase Superwash fra Rema 1000
med heklenål nr 5.
Fargene er mørk lyng, lys rosa, cerise og hvit.
(På bildet ser lyngfargen brun ut)
Tror dette blir mitt påskeprosjekt i år.

Nå er det påskeferie på meg og mine.
God Påske til dere alle
fra meg og mine :)

- Line -

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger :)
    Slike tepper får man aldri nok av! God påske til deg og dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :)
      Nei, man får aldri nok, og de er kjekke å ha på lager til gaver.
      Håper du har hatt en flott påske :)

      Slett