lørdag 2. februar 2013

Garnsparing

Meldte meg på denne på Facebook:
En tier puttes i ei krukke for hvert garnnøste 
som blir oppbrukt, også rester!
Telling foregår etter midnatt nyttårsaften,
og kun da...da er det spennende å se hvor mye det faktisk ble ;-)
Ikke tell før 1.Januar 2014 :)


Tenkte å bruke den som
en motivasjonsfaktor til litt
"GARNSLANKING"
av garnlageret mitt.
Men trur jeg må se langt 
etter den slankekuren :(
SparKjøp har garnsalg i januar
- og "flink" som jeg av og til kan være -
startet jeg tili planleggingen
av årets julegaver.
Noe som førte til en gigantbestilling.
Jeg og fire andre klarte og bestille hele
414 nøster.
Av disse var 212 mine.
Men ser ikke bare bakdeler med dette ;)
Klarer jeg å strikke opp alt dette
har jeg fått unna x antall julegaver,
mange av bestillingene jeg har,
og sist men ikke minst:
Jeg får en veldig hyggelig 1.januar 2014 :)

- Line -

1 kommentar: