fredag 27. juli 2012

Give-Away

Jeg er så heldig at jeg snart har nådd 5000 treff her på bloggen min :)
Siden dette innlegget er det mest besøkte her inne,
vil jeg som takk for alle besøk ønsker jeg å gi bort to slike
til å lyse opp i høstmørket til en av dere som deltar.

For å være med i trekningen kan du gjøre følgende:
1. Legg igjen en kommentar
om hva du synes om bloggen min
2. Linke til bloggen min på din blogg eller facebook
3. Bli følger av bloggen min
4. Bare bli med fordi du har lyst
(husk å skrive mail-adr dersom du ikke har blogg)

Trekning: 14. august 2012 kl 22:00
For hvert kriterie som fylles får du en sjanse til å vinne,
så her kan du få 3 muligheter i trekningen.
Husk å skrive hva du skal ha lodd for!!!

Ønsker alle lykke til :)

- Line -

32 kommentarer:

  1. masse nydelige produkter du har laget og rimelig er du også i forhold til andre. jeg blir nok å kjøpe mer av deg . hilsen Tone

    SvarSlett
  2. Æ vil å værme :) man finn alltids en plass t ei til av de nydelige lykten dine :)) hilsen Linda H

    SvarSlett
  3. Jeg vil være med også :) Lyktene dine er kjempefine.. :)
    Jeg linker på bloggen min, og legger meg til som følger. Dermed blir det 3 lodd på meg.. :)
    God helg!
    Kristin

    SvarSlett
  4. Jeg blir selvfølgelig med på din giveaway.
    En av de tingene jeg liker best med bloggen dn er alt det fine håndarbeidet du hekler/strikker + selvfølgelig headeren din :)))))
    Jeg tar full pott (3 lodd), og satser på at vinnerlykken går i min favør :)
    Ha en fin lørdag
    KLem

    SvarSlett
  5. Fin blogg du har og så mykkje fint du lage :o) Vil gjerne vinne lykten eg.
    Anita@silsand.net

    SvarSlett
  6. Hei Line.Så flott blogg du har.Du må være en veldig kreativ dame,med masse ideer.Kjempefin blogg.Ser frem til å få lyslyktene du lager for meg.Og håper selvfølgelig at jeg kunne vinne denne også.Ha en kjempefin helg.

    inger.kjellstad@getmail.no

    SvarSlett
  7. Selvfølgelig vil jeg være med :) Kjempesøte lykter! Du er så kreativ - og ikke minst produktiv! Fatter ikke hvordan du rekker over alt :)

    Klem Renate

    SvarSlett
  8. Æ vil være me :)
    Lisbeth J

    SvarSlett
  9. hei, fin blogg du har. Har delt på facebook og tar med 3 lodd.Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med :) Linker på FB så da blir det to lodd på meg ;)



    Heidi

    SvarSlett
  11. Fin blogg du har. Ofte innom å kikker. Lykke til videre:-) Hilsen Wenche J.

    SvarSlett
  12. Kjempe fin blogg :) Har delt den på FB :)
    Ha en fin høst :)
    Hilsen Linda Irene (hekta på strikking og hekling)

    SvarSlett
  13. Jeg blir med :)
    Syns du e så flink, trur du må ha flere tima i døgnet enn oss andre ;)
    Har noen barnemat glass til dæ nu om du vil ha.

    Nina

    SvarSlett
  14. De her vil jeg gjerne vinne :)
    Mamma

    SvarSlett
  15. Heia :)

    Fin blogg du har :)

    Hanne

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne vinne en slik telysholder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sa Tove-Helen Brandsæggen

      Slett
  17. Vakkert rett å slett vakkert. Rita

    SvarSlett
  18. Veldig fin blogg du du har.. kommer nok til å titte innom den mange ganger. Du må gjerne linke til den på Strikkesida, fine blogger liker vi der. :-) Har ikke noe i mot å vinne heller. :-))

    SvarSlett
  19. Jeg har meldt meg på din Giveaway med to lodder (kommentar og blitt følger)
    Må bare føye meg i rekken av kommentarer; hvordan i all verden rekker du over alt? Er mildest talt imponert.
    Her er det litt strikketørke for tiden, men regner med det tar seg litt opp nå når høstmørket kommer.
    Lag en fin dag, Line =)

    SvarSlett
  20. Morroskyld, men du er kjempeflink mamma. :)

    SvarSlett
  21. Kjempefin blogg og jeg blir følger av både for inspirasjon og for morro!!!

    SvarSlett
  22. ann-cristin-66@hotmail.com14. august 2012 kl. 11:13

    Nydelig arbeid:-) du e døktig flink. Falt pladask førr navnet Snurpesnella. Har to barnebarn (jenter) som æ kalle førr snuppesnellen mine..he he. Da e det lett å huske ditt. Takk førr din kreativitet å flott håndarbeide:-) klæm fra nord.. ( 3 lodder her) men det blir jo bare som en bonus:-) Sjekker inn åkke som:-)

    Vennlig hilsen Ann-Cristin Moan Antonsen

    SvarSlett
  23. Æ vil være me på den hær :)

    - Tante Elsie -

    SvarSlett
  24. Jeg har meldt meg på som følger , delt på Facebook, så da blir det 3 lodd på meg

    SvarSlett
  25. Hær var mye fint :) Æ e me!!!
    Anne Lise

    SvarSlett
  26. Følge bloggen din, ha jordt det en stund ut å ha vært "fast følger". Nå er jeg det! ;) Syns du er kjempe flink! Er fersk i hekkleverden og suger derfor til meg aaaalt som jeg ser av hekkleduppetitter. Satser på å bi like flink som deg en dag ;) tihi..Hiver meg med på konkuransen og håper jeg vinner. Delt på face også ;)

    SvarSlett
  27. Mye flott du har laga;) blir 3 lodd på mæ;)

    SvarSlett
  28. Mye flott du har laga;) blir 3 lodd på mæ;)

    SvarSlett
  29. Hei! Har vært innom bloggen din flere ganger. Utrolig mye flott her, så kommer nok til å fortsette med å kikke innom. Har delt deg på face også :))

    SvarSlett
  30. E me æ også...delt og meldt mæ på som følger:)

    SvarSlett
  31. Tusen takk for mange flotte og rosende ord :) Varmer om hjertet, og gir masse inspirasjon.
    Takk til alle som er innom bloggen min, og som vil være med på min GIve-Away.
    Og ikke minst en stor takk til dere som synes bloggen min er så interessant at dere har valgt å følge med meg videre. Håper den svarer til forventningene deres.
    Stooor takkeklem til dere alle :)
    - Line -

    SvarSlett