fredag 17. april 2015

T T T...

Alle kjenner vel til disse berømte T'ene
Denne buksa begynte jeg på
i begynnelsen av oktober i fjor.
Så måtte jeg legge den bort
for å få ferdig bestillinger og julegaver.
Jeg hentet den fram igjen fra UFO-kurven
på nyåret og strikket den ferdig.
Men hva skjer så?
Jo, jeg legger den til siden
- for trådene kan jeg jo feste i morgen....
Det har vært mange morgendager
før den "rette" kom i går
og denne endelig ble ferdig.
 
Nå er det bare å snu seg rundt
og komme i gang med genseren
som skal være til.
 
God Helg til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Ja, sånn er det bare noen ganger.... :)
    Spennende å se genseren du skal strikke til!

    Ønsker deg gode strikkedager fremover med klem fra meg!
    Ann Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre :( Mye mer spennende å begynne på noe nytt :)
      Genseren kommer plutselig...
      Fine kreative dager til deg også :)

      Slett