torsdag 1. januar 2015

Sist - eller først?

Vet ikke helt hva som blir rett.

Først vil jeg ønske alle mine lesere:
Litt seint, men tiden strakk dessverre ikke til i går
sånn at jeg fikk skrevet et nyttårsinnlegg.
Men tenker at det er bedre sent enn aldri :)

Etter at jeg hadde strikket ferdig klutene
som skulle brukes til julegaver,
hadde jeg noe igjen av de fire nøstene med Elise.
Fant ut at jeg måtte få det brukt opp til noe,
så da brukte jeg de siste dagene av 2014
til å bli kvitt noe rester :)
Det ble 4 kluter til
der jeg også prøvde på et par nye border.

Var ikke kvitt alt.
Men det var ikke nok av hver farge
til at jeg fikk en klut til,
så da la jeg opp til et håndkle.
Strikket til det var kun en bit igjen av tråden til å feste med,
og så byttet jeg farge.
Skulle egentlig bruke opp alle 4 nøstene på dette,
men da hadde det kommet til å blitt litt for langt.
Så siste rest av 4.nøste ble brukt til rensepads.
Da ble jeg kvitt i alle fall de 4 restene
- bare resten igjen....
...i 2015 kanskje...

Nå er jeg uansett klar for nye prosjekter
(selv om jeg egentlig burde gjøre ferdig en del UFO'er)
og først ut er en Herre-Marius med rundfelling
i Alpakka fra Sandnes.

Ønsker med dette alle et fantastisk flott, godt og kreativt
NYTT ÅR!!!

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også Line :)
    Så flotte og fargerike kluter du har strikket! Det er godt å se at det minker litt i garnhaugen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takketakk!
      Ja, det er veldig kjekt :)

      Slett