søndag 14. desember 2014

Lite lager på lur

Var på en liten Tromsø-tur for litt siden,
og kunne ikke unngå å kjøpe med meg litt garn.
Har lest og hørt mye positivt om Elise,
så da jeg kom over det
var jeg bare nødt til å kjøpe.

4 nøster i flotte farger ble med hjem,
og jeg var klar til å teste
På disse klutene er det brukt farge 69011
og de blir veldig forskjellig
til tross for at de er fra samme nøste. 
På disse er det brukt farge 69009
og disse 69012
og disse 69010
Blir liksom ikke kjedelig å strikke
når ingenting blir likt.
Godt og strikke av var det også,
så tror det blir flere nøster av denne sorten på nyåret
- når jeg har fått strikket opp noe av lageret....
Mageband må de selvfølgelig også få,
og som dere ser er de tenkt til forskjellig bruk.

Ble et lite lager i denne runden,
men der er fremeles garn igjen
så flere skal det bli.
Disse forsvinner sikkert i noen julegaver etterhvert ;)
så lageret må sikkert etterfylles på nyåret.

Ønsker alle en fortsatt kreativ og fredelig førjulstid!

7 kommentarer:

  1. Så flotte kluter du har strikket. Jeg er og glad i dette garnet , synes det er godt å strikke av og fine farger er det og.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :)
      Veldig godt å strikke av, og kjempefint fargespill :)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Fjernet da jeg hadde postet samme to ganger.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Så flotte de er, du er bRe så flink����

    SvarSlett