onsdag 1. januar 2014

Garnsparing :-)

I begynnelsen av februar 2013
meldte jeg meg på dette prosjektet på Facebook,
og i dag er dagen der for opptelling :-)
Sparebøssen min var hermetisk lukket,
så måtte frem med boksåpneren for å få ut pengene.
Mange mynter var der :-)
og opptellingen endte på den nette sum av
Kr 4740,-
Stålfornøyd med resultatet er jeg :-)
Hva de skal brukes på vet jeg ikke enda,
men det finner jeg ut etter hvert.
Foreløpig skal de bare spares.

Om jeg fikk slanket garnlageret noe vesentlig
vet jeg ikke
da mye av det jeg har strikket er større prosjekter
som er strikket på bestilling.
Men jeg har hatt et garnsluk på hele 
41.526 meter
i løpet av 2013 :-)

Nå er 2014 startet med blanke ark,
og jeg er allerede igang med ny sparerunde :-)
Håper flere gjør det samme.
Fin måte å spare på.

Ha en fin dag,
og et kreativt og produktivt 2014!

5 kommentarer:

  1. Hei så smart skal og begynne med slik sparing så lurt tips .takk og ønsker deg godt nyttår .

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-)
      Veldig smart måte og spare på. Merker jo ikke en tier nu å da i den store sammenhengen. Så får man en overraskelse når man åpner sparebøssen, og kan kanskje unne seg selv det lille ekstra. Kommer an på summen hva det kan være, men noe kan det bli :-)
      Lykke til med sparingen i 2014!!!

      Slett
  2. Hei så smart skal og begynne med slik sparing så lurt tips .takk og ønsker deg godt nyttår .

    SvarSlett
  3. Det var litt av en sum :) Jeg startet jeg også, men falt av lasset ganske fort.... I år tenkte jeg at jeg skulle prøve å samle på magebåndene for å se hvor mye jeg strikker;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ble kjempeoverrasket :-)
      Synd at du falt av, da det er kjekt med litt ekstra penger å rutte med. Håper du klarer å henge med i 2014.
      Ønsker deg lykke til!

      Slett