onsdag 25. desember 2013

Jeg er såååå heldig :)

Julekvelden er over,
og jeg sitter her og ser på
alt det fine jeg har fått i gave
fra familie og venner.
Men ikke bare alt det fine jeg har fått,
men også det barna har fått.
Føler meg virkelig heldig :-)

Det er ikke så lett å få tid til å reflektere
over egne gaver julekvelden,
når man har to ivrige barn
som også skal åpne gaver.
Men noen gaver traff meg
rett i hjertet når papiret ble tatt av.
Dette skiltet fra min eldste datter,
fikk frem tårene i øyekroken.
 Denne personlige gaven fra Gud-datteren min
er bare helt perfekt.
Nå kan jeg samle alle strikke-skriveriene mine
på en plass ;-)
 Og når et vennepar
kommer med denne i en gave,
kan det vel ikke bli mer komplett :-)

Tusen takk til alle som har sendt oss hilsen
og/eller gitt meg og barna gave til jul.
Ønsker alle en fortsatt fin og fredfull jul :-)

- Line -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar