søndag 30. desember 2012

Motivert

Etter gårdagens innlegg
trur jeg konklusjonen må være
at jeg delte ut motivasjon til meg selv
- og det så det monnet.
Har knødd meg til å få ferdig en god del det siste døgnet.
Bare se her:
Vinhøna mangla bare nebbet, øyan og føttern.
Vinposene/gaveposene fikk trådene festet
og pyntebåndet på plass.
Kjøkkenhånklærn fikk trådene festet
og en knapp sånn at de kan henges opp.
Ideen til disse og mønster finner dere her.
Tøfflene fikk heklet pynt i kontrastfarge,
og et par knapper som ekstra dekor.
 Mønsteret til disse finner dere her.
Dette vognteppet begynte jeg på for lenge siden.
Skrev om det da jeg begynte på det her.
La det bort med fem ruter sammenheklet
og tre påbegynte.
Resten er gjort fra i går til i dag.
Stoppet opp her da jeg mangler garn :(

Mye som fikk sin siste finish på tampen av året,
og det føles veldig bra :)

Ha en fin kvell
- Line -

2 kommentarer:

  1. Her var det mye flott !
    Kanskje noe for meg - sånn etter hvert.

    godt nytt år!
    :-) Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :) Hyggelig visst du lar deg inspirere :) og lurer du på noe må du bare skrike ut....
      Godt Nytt År til deg også!

      Slett