lørdag 9. juni 2012

En lapp, to lapper....

Etter å ha heklet to vogntepper som prøveprosjekt for sammenhekling av oldemor-ruter, der jeg må si meg veldig fornøyd med resultatene, så er jeg bare blitt enda mer inspirert til å hekle flere ruter.


Har tatt et dykk ned i restegarnet mitt,
- og det er ikke lite -
 og funnet fram litt garn.
Nå ligger det framme hele tiden
sånn at jeg kan hekle litt innimellom alt.
Synes det er gøy og spennende å hekle rutene sammen,
så jeg bare måtte begynne på et nytt vognteppe
sånn at jeg får gjøre litt av det også innimellom.
Blir et testprosjekt dette også,
for nå hekler jeg sammen på siste omg
- og lager dermed ikke en ekstra omg med buer
sånn som jeg har gjort på de to første.
Synes det blir fint, jeg,
også der fire ruter møtes.


Fant noe bomullsgarn også,
og det brukte jeg til disse glassunderlagene.
Dagens produksjon ble disse 13 rutene

Nå er heklekroker og restegarn lagt bort for i kveld,
og jeg skal legge meg på ladding :)
Nattinatti 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar