tirsdag 3. januar 2012

Godt Nytt År!

Der var vi plutselig kommet til dag 3 i det nye året. Og hvor var de tre dagene blitt av? Tiden går så altfor fort.

Hva har man gjort i de tre dagene som allerede har passert? Jeg for min del har tilbragt mye av tiden på jobb. Var så heldig å "vinne" loddet som sa "arbeidshelg nyttårshelga 2011/2012" :) Men sånn er det bare. Noen må holde hjulene i gang. 

Men når jeg sitter der alene på natta så får jeg tid til å la strikkepinne fare :) La ut noen "Marius-bilder" på Facebook 1.nyttårsdag, og bestillingene lot ikke vente på seg. Så da var det bare å komme igang. Fikk ferdig årets første prosjekt i kvell. Et par Marius-sokker :)


Men hva gjør man videre? Har en del prosjekter fra 2011 som skal gjøres ferdig, men tidligere i dag fikk jeg bestilling på senjasokker. Et par dame og et par herre - og da var det mer attraktivt enn å fortsette på det som allerede er påbegynt - så akkurat nå er det et par herresokker på pinnene mine :)

Nå er det tid for litt tv-titting før senga inntas og John Blund kommer på besøk.

God Natt :)

1 kommentar:

  1. Vet ikke helt korsn kl den her følge, førr mi kl e 23:47 ?????

    SvarSlett